Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Βενιζέλος

Από το blog του Βενιζέλου αντιγραφω

"Κύριε Βενιζέλε,

από την εποχή που είχα την τιμή να είμαι φοιτητής Σας στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης (πριν από 15 χρόνια), παρακολουθώ την πολιτική Σας σταδιοδρομία.

Λυπάμαι για την κατάντια του ΠΑΣΟΚ και του κράτους.

Ό,τι είναι ο Πούτιν για τη Ρωσσία και ό,τι υπήρξε ο Κολ για τη Γερμανία πιστεύω ότι θα γίνετε Εσείς για την Ελλάδα.

Περιμένω από Εσάς να κυβερνήσετε τη χώρα για πολλές τετραετίες, με πυγμή, να ενώσετε τους πολίτες, να επιβάλλετε οργάνωση στον τόπο αυτό ."


"Δεν είναι κρίμα. Όσο και να μας μαυρίζει η καρδία από το αποτέλεσμα. Ο κυρίαρχος λαός μίλησε.
Ελπίζω να καταφέρεις να κάνεις ξανά τον δημοκράτη Έλληνα, κοινωνό και συνοδοιπόρο του ΠΑΣΟΚ."

"Κυριε Βενιζελο γεια σας...

Ειμαι 17 χρονων. Αν και δεν ψηφιζω στις εκλογες ειμουν υπερ του ΠΑΣΟΚ και οχι εξ αιτιας των γονεων μου, αλλα επειδη το προγραμμα του ΠΑΣΟΚ με εκανε να ελπιζω σε ενα καλυτερο αυριο... Η αληθεια ειναι οτι πιστευα πριν τις εκλογες οτι θα εισασταν ο πιο καταλληλος για αρχηγος του κινηματος, ωστοσο τωρα διατηρω τις επιφυλαξεις μου οσο αφορα την πολιτικη που θα ακολουθησετε σε περιπτωση που εκλεγειτε αρχηγος...

Θα ειμουν ευγνωμων αν μπορουσατε ειτε ιδιαιτερως μεσω του ηλεκτρονικου ταχυδρομειου ειτε μεσω του blog σας να εκθεσετε καποιες απο τις βασικες σας αποψεις για θεματα φλεγοντα οπως η παιδεια και η υγεια.
Παρολο που πιστευω οτι η γραμμη του κινηματος για τις εκλογες αυτες, δεν ηταν απορροια αποκλειστικα των οραματων του κυριου Παπανδρεου, αλλα μια συλλογικη προσπαθεια ολων των στελεχων του κινηματος, θα ηθελα μια επιβεβαιωση. Διοτι πιστευω ακραδαντα οτι ειστε μακραν καταλληλοτερος για την προεδρεια, ωστοσο ειμαι επιφυλακτικος οσο αφορα την πολιτικη που θα ασκησετε...
Ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσατε για να διαβασετε το σχολιο μου.

Θοδωρης

Υ.Γ.:Ενας φιλος μου σας χαρακτηριζει 3V (Vaggelis Venizelos Victory) μακαρι να εχει δικαιο..."

1 σχόλιο:

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

O 17άρης πως δεν αντελήφθη ώς γεννηθείς 1989 ότι ήταν εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους και μπορούσε να ψηφίσει, από την κούνια όμως εχουν μάθει να ζητάνε. Ας ψάξουν καλύτερα έχουν όλο τον καιρό μπροστά τους.